Tarnetingimused
1. Üldtingimused
- Tellimus väljastatakse Kift Disaini (Dakota OÜ) laost pärast arve õigeaegset tasumist.
- Kift Disain e-kaubamajast tellitavale kaubale lisandub transpordihind, mis arvutatakse kliendi ostukorvis vastavalt tellitava kauba kogusele ja valitud transpordiviisile.
- Kaup tarnitakse kliendile esimesel võimalusel peale müügilepingu jõustumist, kuid mitte hiljem kui 5 tööpäeva jooksul, juhul kui toote lisainfos ei ole märgitud teisiti.
- Kui tellimust ei ole võimalik koheselt terviklikult täita (kõiki tellitud kaupu ei ole laos, erinevad tarneajad vms), saadab Kift Disain (Dakota OÜ) tellitud kauba kliendile siis, kui kogu tellimus on saabunud lattu.
2. Tarnehinnad
Eesti:
- Kauba tarne Eesti piires Venipak pakiautomaati: 4,5 €
- Kauba tarne Eesti piires kulleriga: 15 €
Soome:
Kauba tarne Soome kulleriga: 35 €
Suuremahulised tooted:
Suuremahuliste toodete (rohkem kui 85 kg) puhul on kulleritasu kokkuleppel. Selleks palume võtta ühendust aadressil info@kift.ee.
3. Tarneajad
- Kui kaup on meie laos koheselt olemas, edastame tellimuse 1–5 tööpäeva jooksul pärast makse laekumist teie poolt valitud Venipaki pakiautomaati või kulleriga soovitud aadressile.
- Juhul, kui toode on märgitud olekuga „Saadaval järeltellimisel“, leia tarneinfo tootekirjelduse alt või küsi täpsustust e-posti teel info@kift.ee.
- Ettetellitava kauba tarneaeg sõltub kauba olemasolust tootja laos ja transpordivõimalustest. Kift Disain (Dakota OÜ) ei vastuta tootja poolt valitud transporditeenuse viivituste eest.
- Eriolukordadest (sh ilmastik, streigid, eriolukorrad riigis jms) tingituna võib tarneaeg pikeneda.
4. Tarneviisid
4.1 Venipak pakiautomaat (Eesti)
- Eestisisene tarne tavatellimuse korral: 4,5 € pakiautomaati.
- Müüja saadab kauba kliendi määratud Venipak pakiautomaati.
- Kaup jõuab pakiautomaati vastavalt toote juures märgitud tarneinfole, arvestades aega alates makse laekumisest Kift Disaini Dakota OÜ) arvelduskontole.
- Kui tellitud kaup on jõudnud Venipak pakiautomaati, saadetakse kliendile SMS, mis sisaldab pakiautomaadi avamiseks vajalikku uksekoodi.
- Pakki hoitakse automaadis 3 päeva.
- Kui klient ei lähe pakile õigeaegselt järele ja pakk saadetakse tagasi, jäävad sellega seotud kulud kliendi kanda.
- Venipaki pakiautomaatide asukohad on leitavad Venipaki kodulehelt.
Oluline:
Juhul, kui valite pakiautomaadi teenuse ja toode ei mahu pakiautomaati, võtame teiega enne kauba väljasaatmist ühendust, et leppida kokku sobiv kullerteenus ning vajadusel lisanduv tasu.
4.2 Kullerteenus (Eesti ja Soome)
- Kui olete valinud kauba tarneks kulleri, toimetatakse kaup teie poolt märgitud aadressile.
- Kuller võtab teiega enne paki üleandmist ühendust (nt telefoni teel).
- Eesti-sisene kullerteenus: 15 €
- Kullerteenus Soome: 35 €
- Suuremahuliste või erikaaluga toodete (üle 85 kg) korral lepime tarne ja hinnad kokku personaalselt.
5. Ettetellitavad kaubad
- Ettetellitavate toodete puhul sõltub tarneaeg tootja laoseisust ja transpordi korraldusest.
- Tarneaeg võib olla tavapärasest pikem.
- Täpsema info saamiseks konkreetse toote tarneaja kohta palume kirjutada info@kift.ee
6. Küsimused ja probleemid
Kõik tarne-, transpordi- ja pakkide liikumist puudutavad küsimused ning probleemid palume saata aadressile:
info@kift.ee

