1. Üldtingimused

    1. Käesolevad müügitingimused kehtivad www.kift.ee (edaspidi internetipoes), mida haldab DAKOTA OÜ;
    2. Müügitingimused reguleerivad DAKOTA OÜ (edaspidi müüja) ja internetipoes ostu sooritava isiku (edaspidi klient) vahelisi tekkivaid õigussuhteid;
    3. Müügitingimustes reguleerimata küsimustes lähtuvad pooled Eesti Vabariigis kehtivatest õigusnormidest;
    4. Internetipoes ostu vormistamisega kinnitab klient, et on tutvunud käesolevate müügitingimustega ning nõustub neid järgima;
    5. Kift Disainil on õigus www.kift.ee arengust tulenevalt ning efektiivsema ja turvalisema toimimise huvides käesolevaid tingimusi ja hinnakirja muuta. Muudatused tingimustes ja tootehindades jõustuvad alates nimetatud informatsiooni ilmumise hetkest www.kift.ee e-kaubamaja leheküljel.
    6. Tingimuste muudatuse jõustumisele eelnevalt esitatud tellimustele rakenduvad tellimuse edastamise ajal kehtinud tingimused, v.a kui seaduses või käesolevates tingimustes on ette nähtud teisiti.
    7. Müüja on õigus ette teatamata ja ühepoolselt müügitingimusi muuta. Kliendi jaoks kehtivad ostu sooritamise hetkel kehtinud müügitingimused.
  2. Hinnad ja toodete esitlus

    1. Veebipoes kift.ee olevad hinnad on eurodes (€).
    2. Dakota OÜ ei ole käibemaksukohustuslane.
    3. Toodete värvus võib pildiga võrreldes teatud määral varieeruda.
    4. www.kift.ee lehel on kõik tekstid, failid ja fotod autoriõigustega kaitstud. Nende loata kasutamine on keelatud.
  3. Tellimine / Tasumine

    1. Kliendil on võimalik tellida internetipoes müüja poolt pakutavat kaupa;
    2. Tellimuse ette valmistamiseks “korjab” tellija soovitud tooted ostukorvi:
      1. kauba lisamiseks ostukorvi valib tellija soovitud koguse ja omadused ja vajutab nupule “Lisa korvi”;
      2. kauba ostukorvi lisamiseks ei kaasne tellimise kohustust;
      3. ostukorvi lehel saab muuta korvis olevate kaupade koguseid või neid ostukorvist eemaldada;
      4. ostukorvi lisatud tooteid ei broneerita.
    3. Tellimuse vormistamiseks sisestab Klient ostukorvi lehel nõutavad andmed, valib makse- ja kohaletoimetamisviisi, tutvub ja nõustub seejärel Müügitingimustega ning vajutab nupule „Esita tellimus”. Kliendi poolt Kifti Disaini e-kaubamajas sisestatud tellimus (Tellimus) loetakse üldjuhul sooviks sõlmida tellitud Kauba ostu-müügileping.
    4. Tellimuse vormistamisel Klient kontrollib oma kontaktandmete õigsust, kuna informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Kliendi poolt ostetud toodete kiire ja häireteta kohaletoimetamine.
    5. Ostu-müügileping loetakse sõlmituks, kui Klient on tellimuse eest tasunud arvel näidatud summas ning Kift Disain on asunud Tellimust täitma.
    6. Pärast tellimuse kinnitamist saadetakse Kliendi e-posti aadressile automaatselt tellimuse kinnitus.
    7. Lepingut ei loeta sõlmituks juhul, kui ei tasuta ettemaksu 100% ulatuses.
    8. Arvel on ära toodud Kift Disain andmed, Kliendi poolt tellitud tooted ja kontaktandmed, kuhu edastatakse tellimus.
    9. Kliendi ja müüja vaheline müügileping jõustub hetkel, kui kliendi poolt tasutud kauba ostuhind on laekunud müüja arveldusarvele.
    10. Tasumine
      1. Kift Disaini e-kaubamajas müügil oleva Kauba eest 100%-lise ettemaksu saab tasuda Kift Disaini e-kaubamajas olevate pangalingi kaudu.
      2. Makse sooritamiseks vajutab Klient peale andmete sisestamist ja makseviisi valimist nupule „Esita tellimus”. Klient juhendatakse läbi pangalingi maksma. Pärast makse sooritamist saadetakse Kliendile ostukinnitus koos arvega Kliendi poolt sisestatud e-maili aadressile.
      3. Toodete eest saab Tellija tasuda Kassas pakutud maksetunnelite või arve alusel ülekandega.
      4. Kaubad broneeritakse tellijale peale tasu laekumist Müüja arveldusarvele.
    11. Kift Disainil on õigus e-poe vahendusel sõlmitud müügilepingust sanktsioonideta taganeda ning tellitud kaup jätta üle andmata või teenus osutamata alljärgmistel juhtudel:
      1. kaup on põhilaost otsa saanud ning enam ei toodeta;
      2. kauba hinda või omadusi on e-poes kuvatud valesti süsteemivea tõttu;
      3. kui Klient ei vasta Kift Disaini poolt kehtestatud tingimustele.
    12. Kui Kift Disainil ei ole võimalik Tellimust täita, võetakse Kliendiga ühendust ning pakutakse asendustoodet või tagastatakse tasutud summa juhul, kui Klient on jõudnud kauba eest ettemaksu teha.
  4. Tarne

    1. Tellimus väljastatakse Kift Disaini laost pärast arve õigeaegset tasumist.
    2. Kift Disain e-kaubamajast tellitavale Kaubale lisandub transpordihind, mis arvutatakse Kliendi ostukorvis vastavalt tellitava kauba kogusele ja valitud transpordiviisile.
    3. Kaup tarnitakse kliendile esimesel võimalusel peale müügilepingu jõustumist, kuid mitte hiljem kui 3 tööpäeva jooksul, juhul kui toote lisainfos ei ole märgitud teisiti. Viivituse korral võetakse Kliendiga täiendavalt ühendust.
    4. Juhul, kui Tellimust ei ole võimalik koheselt terviklikult täita (kõiki tellitud Kaupu ei ole laos, Kaupadel on erinevad tarneajad vms), saadab Kift Disain tellitud Kauba Kliendile mitme saadetisena, kui mitme saadetise transpordikulu jääb Kliendi arvel toodud summa piiresse.
    5. Tellitud kaubad edastatakse Kliendile transporditeenuste osutajate abil.  Kaup toimetatakse kliendini Eesti Vabariigi piires kliendi poolt valitud Itella Smartposti või DPD pakiautomaati. Saatmine Soome – Smartpost.
    6. Itella Smartpost või DPD pakiautomaat:
      1. Kohaletoimetamistasu DPD 4€ ; Saatmine Soome – Smartpost 15€.
      2. Müüja saadab kliendi poolt tellitud kauba kliendi määratud SmartPOSTi või DPD  pakiautomaati;
      3. Kaup postitakse Kliendi poolt valitud pakiautomaati vastavalt toote kirjelduses lubatud tarneajale, alates makse laekumisest Kift Disain arvelduskontole;
      4. Kui tellitud kaup on jõudnud SmartPOSTi või DPD pakiautomaati, saadetakse kliendile selle kohta teade SMS-i teel, mis sisaldab pakiautomaadi avamiseks vajalikku uksekoodi;
      5. Kui klient ei lähe pakile õigeaegselt järgi ja pakk saadetakse tagasi, jäävad kulutsed kliendi kanda;
      6. Pakki hoitakse automaadis 7 päeva;
      7. Juhul kui valite pakiautomaadi teenuse ja toode ei mahu pakiautomaati võtame Teiega ühendust enne kauba tarnimist ja lepime kokku sobiva kullerteenuse valiku ning vajadusel täiendava tasu.
      8. Transpordihinda puudutavad küsimused ja probleemid edastada e-maili aadressile info@kift.ee.
  5. Tagastamine / vahetamine

    1. Kift Disain jätab endale õiguse tühistada Kliendi tellimus juhul,
      1. kui Klient ei ole tellimuse eest 100% ulatuses tasunud;
    2. kui tellitud Kaupa ei ole mistahes põhjusel võimalik tarnida. Sellisel juhul saadab Kift Disain Tellijale vastavasisulise e-kirja Tellimuses näidatud Tellija e-maili aadressile ja tagastab 14 päeva jooksul Tellija poolt tehtud ettemaksu.
    3. Kauba tagastamise või ümber vahetamise soovist andke meile teada e-maili info@kift.ee Selgitusse lisage, millise kauba soovite tagastada või ümber vahetada ning tagastamise/ümber vahetamise põhjus;
    4. Ostetud kaupa on võimalik tagastada või ümber vahetada 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest kliendi poolt valitud pakiautomaadist.
    5. Tagastada ega vahetada ei saa ettetellitud Kaupu, eritellimusel valmistatud Kaupu (valmistatud arvestades Kliendi isiklikke vajadusi või Kliendi poolt esitatud spetsiifilisi tingimusi) ning riknenud või kasutamistähtaja ületanud Kaupu.
    6. Tagastatav Kaup peab olema originaalpakendis, dokumentidega (kasutamisjuhis vms), markeeringutega, terve ja kasutamata. Taganemisõiguse kasutamiseks peab Klient tootepakendi avama seda kahjustamata.
    7. Toote tagastamisel kuulub kliendil tasumisele Kauba tarne ja tagastamise transpordikulud.
    8. Tagastatava Kauba eest tasutud summa kantakse kliendi samale kontole 14 tööpäev jooksul, kust tellimise hetkel ülekanne sooritati, peale ostetud Kauba tagasi jõudmist Kift Disaini-le mõlema osapoole poolt kokkulepitud viisil.
    9. Kauba tellimisel tasutud saatmistasu arvestatakse Kauba käitlemise kulude hüvitamiseks.
    10. Kui tagastatav toode on kahjustatud Kliendi poolt toote mittesihipärase kasutamise, Kliendi süü või hoolimatuse tõttu tekkinud asjaoludel, jätab Kift Disain endale õiguse tasaarveldada toote väärtuse vähenemine Kliendile tagastamisele kuuluvast summast või loobuda hüvitamisest täies mahus. Kift Disain ei vastuta ka toote normaalse füüsilise kulumise eest tavalise kasutamise korral.
    11. Juhul, kui peale tagastamist ilmneb, et tagastus ei vasta Müügitingimustes toodud tingimustele, siis raha ei tagastata.
    12. Garatii küsimustes pöörduge info@kift.ee või +372 56 689 721. Dakota OÜ garantiitingimused on vastavuses EV seadusandlusega.
  6. Andmete töötlemine

    1. Klient annab internetipoe kasutamisega nõusoleku müüjale (isikuandmete töötlejaks on Dakota OÜ) enda isikuandmete töötlemiseks käesolevas lepingus sätestatud tingimustel;
    2. Isikuandmed kantakse kliendiregistrisse ning neid kasutatakse teenuse osutamiseks;
    3. Müüjal on vajalik teatud isikuandmete edastamine kolmandatele isikutele seoses kauba kättetoimetamisega;
    4. Müüja järgib isikandmete kaitsega seotud seadusandlust ning tavasid ja ei edasta kliendi isikuandmeid kõrvalistele isikutele.
    5. Kift Disainil on õigus koguda Klientide poolt Kift Disaini-le avaldatud isikuandmeid (Tellija nimi, aadress, telefon ja e-posti aadress).
    6. Kift Disaini-l on õigus vajadusel avaldada Klientide andmeid Tellimuse täitmiseks ka kolmandatele isikutele.
    7. Kift Disaini-l on õigus kasutada Klientide andmeid ka oma majandustegevuse raames reklaami ja muu informatsiooni edastamiseks Kliendile, kui Klient on selleks nõusoleku andnud.
    8. Kift Disaini-l on õigus Kliendi igasuguse makseviivituse korral edastada Kliendi isikuandmeid kolmandale isikule avaldamiseks maksehäirete registris.
    9. Kift Disaini-l on õigus avaldada Kliendi isikuandmeid kolmandale isikule, kui see on vajalik Lepingust tulenevate nõuete sissenõudmiseks, s.h. õigusnõustajale, kohtutäiturile ning kohtule.
    10. Kliendil on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik Lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või Lepingu täitmiseks.
  7. Vastutus

    1. Müüja ja klient vastutavad teineteise ees käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses;
    2. Tarbijalemüügi puhul vastutab müüja asja lepingutingimustele mittevastavuse eest, mis ilmneb kahe aasta jooksul asja üleandmisest ostjale. Tarbijalemüügi puhul eeldatakse, et kuue kuu jooksul asja ostjale üleandmise päevast ilmnenud lepingutingimustele mittevastavus oli olemas asja üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus asja või puuduse olemusega;
    3. Müüja vastutab ka asja lepingutingimustele mittevastavuse eest, mis tekib pärast juhusliku hävimise ja kahjustumise riisiko üleminekut ostjale, kui asja lepingutingimustele mittevastavus tekkis müüja kohustuste rikkumisest tulenevalt;
    4. Müüja ei vastuta asja lepingutingimustele mittevastavuse eest, kui ostja lepingu sõlmimisel asja lepingutingimustele mittevastavust teadis või pidi teadma;
    5. Kumbki osapool ei vastuta teise osapoole ees ning tema käitumist ei loeta käesolevate tingimuste rikkumiseks oma mistahes kohustuse teostamisega viivitamise või selle mitteteostamise tõttu, kui nimetatud viivituse või mitteteostamise põhjus ei olnud nimetatud osapoole poolt kontrollitav (vääramatu jõud);
    6. Müüja vastutab kliendi ees maksimaalselt kauba müügihinna ulatuses.
    7. Kift Disain ei kompenseeri Kliendile võimalikku moraalset kahju seoses hindade, tarneaegade ja muude tingimuste muutumistega käesolevate tingimuste raames.
  8. Muud tingimused

    1. Kõik veebilehel kift.ee kasutatud teosed on autoriõigustega kaitstud ja ilma autori loata on teoste mistahes kasutus keelatud.
    2. Müüjal on õigus keelduda kliendilt tellimuse vastuvõtmisest ja müügilepingu sõlmimisest omal äranägemisel;
    3. Kui tellimistingimuste mõni säte on tühine, ei mõjuta see ülejäänud osas tellimistingimuste ega ostu-müügilepingu kehtivust. Tühine säte asendatakse seaduspärase sättega, mis on tühisele sättele õiguslikult ja majanduslikult kõige lähedasem.
    4. Kliendi ja Dakota AS-i vahel seoses Kift Disain e-kaubamaja vahendusel toodete tellimise ja ostmisega tekkinud vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on Kliendil õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse.
  9. Kontaktandmed

    1. Ettevõte ja selle aadress:
      1. Dakota OÜ
        Vene 20
        Tallinn, 10123
        Reg. kood 14031576
    2. Arveldusarve:
      1. LHV: EE427700771001976365
    3. Kontakt:
      1. E-mail: info@kift.ee
      2. Telefon: +372 5668 9721