Müügitingimused
MÜÜGITINGIMUSED – KIFT.EE
(Dakota OÜ / Kift Disain)
1. ÜLDTINGIMUSED
1.1. Käesolevad müügitingimused kehtivad veebipoes www.kift.ee (edaspidi e-pood), mida haldab Dakota OÜ (kaubamärk Kift Disain).
1.2. Müügitingimused reguleerivad Dakota OÜ (edaspidi Müüja) ja e-poes ostu sooritava isiku (edaspidi Klient) vahelisi õigussuhteid.
1.3. Müügitingimustes reguleerimata küsimustes lähtuvad pooled Eesti Vabariigis kehtivatest õigusnormidest.
1.4. E-poes tellimuse esitamisega kinnitab Klient, et on käesolevate müügitingimustega tutvunud ning nendega nõus.
1.5. Müüjal on õigus e-poe arengust tulenevalt ning efektiivsema ja turvalisema toimimise huvides müügitingimusi ja hinnakirja muuta.
1.6. Muudatused jõustuvad alates nende avaldamisest e-poes. Muudatuste jõustumisele eelnevalt esitatud tellimustele rakenduvad tellimuse tegemise hetkel kehtinud tingimused.2. HINNAD JA TOODETE ESITLUS
2.1. E-poes www.kift.ee toodud hinnad on eurodes (€).
2.2. Dakota OÜ ei ole käibemaksukohustuslane.
2.3. Toodete värvus ja detailid võivad erineda ekraanil kuvatavast pildist sõltuvalt ekraani seadistusest.
2.4. Kõik tekstid, failid ja fotod e-poes kift.ee on autoriõigustega kaitstud. Ilma Müüja kirjaliku loata on nende mis tahes kasutamine keelatud.3. TELLIMINE JA TASUMINE
3.1. Klient saab e-poes tellida Müüja poolt pakutavaid kaupu.
3.2. Tellimuse ettevalmistamiseks lisab Klient soovitud tooted ostukorvi:valib koguse ja omadused;
klikib nupule „Lisa korvi“;
ostukorvi lisamine ei tähenda veel tellimuse lõplikku kinnitamist;
ostukorvis saab tooteid eemaldada ja koguseid muuta;
ostukorvi lisatud tooted ei ole broneeritud enne makse laekumist.
3.3. Tellimuse vormistamiseks:
sisestab Klient oma kontaktandmed;
valib makse- ja tarneviisi;
kinnitab, et on Müügitingimustega tutvunud ja nõustub nendega;
vajutab nupule „Esita tellimus“.
3.4. Klient vastutab esitatud andmete õigsuse eest. Õigete kontaktandmete esitamine on vajalik tellimuse korrapäraseks täitmiseks ja kauba kohaletoimetamiseks.
3.5. Ostu-müügileping loetakse sõlmituks, kui Klient on tellimuse eest tasunud 100% ulatuses ja Müüja on asunud tellimust täitma.
3.6. Pärast tellimuse esitamist saadetakse Kliendi e-posti aadressile automaatne tellimuse kinnitus.
3.7. Kui ettemaksu ei tasuta 100% ulatuses, ei loeta lepingut sõlmituks ning Müüjal ei ole kohustust tellimust täita.3.1. Tasumine
3.8. E-poes müüdavate kaupade eest tasutakse 100% ettemaksuna:
e-poes pakutavate pangalinkide või makseteenuse pakkujate kaudu, või
arve alusel pangaülekandega.
3.9. Makse sooritamiseks vajutab Klient pärast andmete sisestamist ja makseviisi valikut nupule „Esita tellimus“, mille järel suunatakse ta makset sooritama.
3.10. Kaubad broneeritakse ja tellimus täitmisele võetakse pärast tasu laekumist Müüja arvelduskontole.3.2. Müüja õigus lepingust taganeda
3.11. Müüjal on õigus e-poe vahendusel sõlmitud müügilepingust sanktsioonideta taganeda ning tellitud kaupa mitte üle anda, kui:
kaup on laost lõppenud ja seda ei ole võimalik juurde tellida;
kauba hinda või omadusi on e-poes süsteemivea tõttu valesti kuvatud;
Klient ei vasta Müüja kehtestatud tingimustele.
3.12. Kui Müüjal ei ole võimalik tellimust täita, võetakse Kliendiga ühendust ning pakutakse:
asendustoodet, või
tagastatakse tasutud summa 14 päeva jooksul, kui Klient ei soovi asendustoodet.
4. TARNETINGIMUSED
4.1. Tellimus väljastatakse Müüja laost pärast arve täielikku tasumist.
4.2. E-poest tellitavale kaubale lisandub transpordihind, mis arvutatakse ostukorvis vastavalt tellitava kauba kogusele ja valitud tarneviisile.4.1. Tarnehinnad
Eesti:
Tarne Eesti piires Venipak pakiautomaati: 4,5 €
Tarne Eesti piires kulleriga: 15 €
Soome:
Tarne Soome kulleriga: 35 €
Suuremahulised tooted:
Suuremahuliste toodete (rohkem kui 85 kg) puhul on kulleritasu kokkuleppel (kirjuta: info@kift.ee).
4.2. Tarneajad
4.3. Kui kaup on Müüja laos kohe olemas, edastatakse tellimus 1–5 tööpäeva jooksul pärast makse laekumist Kliendi valitud Venipaki pakiautomaati või kulleriga soovitud aadressile.
4.4. Kui toode on märgitud seisuga „Saadaval järeltellimisel“, sõltub tarneaeg tootja laoseisust ja transpordivõimalusest. Tarneaja kohta käiv info on toodud tootekirjelduses või saad selle Müüjalt e-posti teel.
4.5. Kift Disain (Dakota OÜ ) ei vastuta tootja või transpordiettevõtte põhjustatud tarneviivituste eest.4.3. Venipak pakiautomaat (Eesti)
4.6. Eestisisese tarne korral Venipak pakiautomaati kehtib kohaletoimetamistasu 4,5 €.
4.7. Kaup jõuab pakiautomaati vastavalt toote juures toodud tarneinfole, arvestades aega alates makse laekumisest Müüja arvelduskontole.
4.8. Kui kaup on jõudnud pakiautomaati, saadetakse Kliendile SMS uksekoodiga, millega saab paki automaadist kätte.
4.9. Pakki hoitakse pakiautomaadis 3 päeva. Kui Klient ei lähe pakile õigeaegselt järele ja pakk saadetakse tagasi, jäävad sellega seotud kulud Kliendi kanda.
4.10. Kui Klient valib pakiautomaadi teenuse, kuid toode ei mahu automaati, võtab Müüja enne kauba väljasaatmist Kliendiga ühendust ja lepib kokku sobiva kullerteenuse ning vajadusel lisatasu.4.4. Kullerteenus
4.11. Kullerteenuse valimisel toimetatakse kaup Kliendi poolt sisestatud aadressile. Kuller võib Kliendiga enne paki üleandmist ühendust võtta.
4.12. Suuremahuliste ja erikaaluga toodete (üle 85 kg) tarne hind ja tingimused lepitakse Kliendiga personaalselt kokku.4.5. Klienditugi tarne küsimustes
4.13. Transpordihinda, saadetise liikumist ja tarneviivitusi puudutavad küsimused palume saata e-posti aadressile: info@kift.ee.
5. TAGASTAMINE JA TAGANEMISÕIGUS
5.1. Müüja õigus tellimus tühistada
5.1.1. Kift Disain (Dakota OÜ ) jätab endale õiguse tühistada Kliendi tellimus, kui:
Klient ei ole tellimuse eest 100% ulatuses tasunud;
tellitud Kaupa ei ole võimalik mistahes põhjusel tarnida (kaup on otsas, tootja lõpetanud tootmise vms).
5.1.2. Tellimuse tühistamisel tagastab Müüja Kliendi poolt tasutud summa 14 päeva jooksul.
5.2. Taganemisõigus (14 päeva)
5.2.1. Tarbijal on õigus e-poest ostetud kaubast taganeda 14 kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamisest.
5.2.2. Taganemisõiguse kasutamiseks palume saata teade e-posti aadressile info@kift.ee, märkides:tagastatav toode;
tellimuse number;
kontaktandmed.
5.3. Tagastamisele mittekuuluvad kaubad
5.3.1. Tagastada ei saa:
eritellimusel valmistatud kaupu;
kliendi isiklike vajaduste järgi kohandatud kaupu;
kiiresti riknevaid või aegumistähtaja ületanud kaupu.
5.4. Tagastatava kauba seisukord
5.4.1. Tagastatav kaup peab olema:
kasutamata,
terve,
edasimüügikõlblik,
originaalpakendis ning koos kõikide tarvikute ja dokumentidega.
5.4.2. Tarbijal on õigus tootega tutvuda üksnes sel määral, nagu see oleks lubatud tavapoes.
5.4.3. Kui toodet on kasutatud rohkem kui pelgalt tootega tutvumiseks, ei ole toote tagastamine lubatud ning raha ei tagastata.
5.4.4. Müügikõlbmatuks muudetud, rikutud või selgelt kasutatud kaupa Müüja tagasi ei osta.5.5. Saatmiskulud ja tagastamiskulud
5.5.1. Tellimuse vormistamisel tasutud saatmiskulusid ei tagastata.
5.5.2. Kauba tagastamise transpordikulu tasub Klient.
5.5.3. Erand: kui toode saabus puudusega, valena või kahjustatuna, kannab transpordikulud Müüja (kokkuleppel ja tõendite esitamisel).5.6. Tagastamise asukoht (kodumasinad ja suurem kodutehnika)
5.6.1. Kodumasinate ja suurema kodutehnika (sh üle 85 kg) tagastamine toimub Lätti, Riia kesklattu vastavalt Müüja juhistele.
5.6.2. Tagastamine toimub ainult eelneval kokkuleppel – tagastussoov palume saata e-posti aadressile info@kift.ee, pärast mida edastab Müüja täpsed tagastusaadressid ja juhised.
5.6.3. Ilma eelneva kooskõlastuseta saadetud tagastusi ei võeta vastu.5.7. Raha tagastamine
5.7.1. Müüja tagastab toote maksumuse (v.a saatmiskulud) 14 kalendripäeva jooksul alates tagastatud kauba kättesaamisest ja kontrollimisest.
5.7.2. Tagastus tehakse samale arvelduskontole, millelt tellimuse eest tasuti.
5.7.3. Kui tagastus ei vasta käesolevates müügitingimustes sätestatule, ei ole Müüjal kohustust raha tagastada.5.8. Garantii
5.8.1. Garantiiküsimustes palume pöörduda e-posti aadressile info@kift.ee.
5.8.2. Dakota OÜ garantiitingimused on vastavuses Eesti Vabariigis kehtiva seadusandlusega.Kodumasinate garantiiteenus:
Kodumasinate ja kodutehnika garantiiküsimustes palume pöörduda otse volitatud teenindusse:Sevi Kodukaubad OÜ
Telefon: +372 63 66 525
E-post: info@sevi.ee
www.sevi.ee
Avatud: E–R 9.00–17.006. ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE
6.1. Klient annab e-poe kasutamisel Müüjale nõusoleku oma isikuandmete töötlemiseks käesolevate tingimuste alusel. Isikuandmete vastutav töötleja on Dakota OÜ.
6.2. Isikuandmeid (nimi, telefon, e-posti aadress, tarneaadress) kasutatakse:tellimuse töötlemiseks;
kauba kohaletoimetamiseks;
Kliendiga suhtlemiseks.
6.3. Isikuandmete edastamine kolmandatele isikutele toimub üksnes ulatuses, mis on vajalik tellimuse täitmiseks (nt transporditeenuse osutaja).
6.4. Müüja järgib isikuandmete kaitset reguleerivaid õigusakte ega edasta Kliendi andmeid kõrvalistele isikutele ilma seadusliku aluseta.
6.5. Kliendil on õigus igal ajal küsida infot enda isikuandmete töötlemise kohta ning nõuda andmete parandamist või kustutamist, kui seadus seda võimaldab.
6.6. Reklaami ja uudiskirju saadetakse Kliendile üksnes juhul, kui Klient on selleks eraldi nõusoleku andnud. Kliendil on õigus igal ajal oma nõusolek tagasi võtta.7. VASTUTUS
7.1. Müüja ja Klient vastutavad teineteise ees müügitingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud alustel ja ulatuses.
7.2. Tarbijalemüügi puhul vastutab Müüja asja lepingutingimustele mittevastavuse eest, mis ilmneb kahe aasta jooksul asja üleandmisest ostjale.
7.3. Esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest eeldatakse, et ilmnenud puudus oli olemas asja üleandmise hetkel, kui see ei ole vastuolus asja olemusega.
7.4. Müüja ei vastuta juhul, kui ostja teadis lepingu sõlmimisel puudusest või pidi sellest teadma.
7.5. Vääramatu jõu (force majeure) korral ei vastuta kumbki pool teisele poolele tekkinud kahju eest.
7.6. Müüja vastutus Kliendi ees piirdub maksimaalselt kauba müügihinnaga.
7.7. Kift Disain (Dakota OÜ ) ei kompenseeri võimalikku moraalset kahju (nt seoses hindade, tarneaegade või tingimuste muutumisega).8. MUUD TINGIMUSED
8.1. Kõik e-poes kift.ee kasutatud teosed on autoriõigustega kaitstud ning nende loata kasutamine on keelatud.
8.2. Müüjal on õigus omal äranägemisel keelduda Kliendi tellimuse vastuvõtmisest ja müügilepingu sõlmimisest.
8.3. Kui müügitingimuste mõni säte osutub tühiseks, ei muuda see ülejäänud tingimuste ega lepingu kehtivust. Tühine säte asendatakse sobiva seadusest tuleneva sättega.
8.4. Kliendi ja Dakota OÜ vahelised vaidlused lahendatakse eelkõige läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on Kliendil õigus pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni või kohtu poole.9. KONTAKTANDMED
Müüja:
Dakota OÜ
Vene 20,
10123 Tallinn, Eesti
Registrikood: 14031576Arvelduskonto:
LHV Pank – EE427700771001976365E-post: info@kift.ee


