Tagastamise ja taganemisõiguse tingimused (14 päeva)
Tarbijal on õigus e-poest ostetud kaubast taganeda 14 kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamisest.
Taganemisõiguse kasutamiseks tuleb saata e-kiri aadressile info@kift.ee.
Tagastamisele ei kuulu
Tagastada ei saa:
- Eritellimusel valmistatud kaupu,
- Kliendi isiklikest vajadustest lähtuvalt kohandatud kaupu,
- Kiiresti riknevaid tooteid või aegumistähtaja ületanud kaupu.
Tagastatava kauba seisukord
Tagastatav kaup peab olema:
- Kasutamata,
- Terve,
- Edasimüügikõlblik,
- Originaalpakendis koos kõigi tarvikute ja dokumentidega.
Tarbijal on õigus tootega tutvuda üksnes sellisel määral, nagu see oleks lubatud tavapoes.
Kui toodet on kasutatud, tagastamine ei ole lubatud ning raha ei tagastata.
Rikutud, kasutatud või müügikõlbmatuks muudetud kaupa ei ole võimalik tagastada.
Saatmiskulud ja tagastamiskulud
- Tellimuse vormistamisel tasutud saatmiskulusid ei tagastata.
- Kauba tagastamise transpordikulu tasub tarbija.
Erand: kui kaup saabus puudusega, valena või kahjustatuna, kannab transpordikulud müüja.
Tagastamise asukoht (kodumasinad ja suurem kodutehnika)
Taganemisõiguse kasutamisel tagastatakse kaup samasse lattu, kust see telliti, ehk:
Dakota OÜ / Riia kesklao tagastus
(lõplik aadress edastatakse tagastuse registreerimisel e-posti teel)
Kõik kodumasinate tagastused toimuvad Lätti, Riiga, vastavalt müüja juhistele ja eelnevale kokkuleppele.
Raha tagastamine
Müüja tagastab toote maksumuse (v.a saatmiskulud) 14 kalendripäeva jooksul alates tagastatud kauba kättesaamisest ja kontrollimisest.
Tagastus tehakse samale arvelduskontole, millelt tellimuse eest tasuti.
Garantii
Kõikidele toodetele kehtivad seadusest tulenevad garantiitingimused.
Garantii küsimustes pöördu: info@kift.ee
Kodumasinate garantiiteenus
Kodumasinate ja kodutehnika garantiiküsimustes palume pöörduda otse volitatud teenindusse:
Sevi Kodukaubad OÜ
Telefon: +372 63 66 525
E-post: info@sevi.ee
www.sevi.ee
Lahtiolekuajad: E–R 9:00–17:00

